Під час роботи учні показали гарні знання теми, вміння характеризувати художній твір, вести колективне обговорення, висловлювати власні судження. Для розвитку творчої активності учнів, після завершення обговорення, одинадцятикласників чекав мій сюрприз. Їм було запропоновано творче завдання – відтворити сюжет фрески Леонардо да Вінчі «Тайна вечеря». Цікаво було спостерігати за реакцією учнів. Спрацював ефект несподіваності. Здивування та схвильованість змінилися юнацьким запалом. Було помітно, що вони прийняли виклик з ентузіазмом. На підготовку відводилось 10 хвилин. Певний ризик в успішній реалізації завдання завжди є. Але я не сумнівалася в креативності, інтелектуальних і творчих здібностях своїх учнів. У встановлений час учасники семінару зайшли до актової зали і стали свідками результату колективної творчості. Перед нами «ожив» біблійний сюжет «Тайної вечері» . Це вражало!!! За короткий час учні змогли за допомогою простого реквізиту створити багатофігурну композицію, вжитися в образи і достатньо точно передати психологічно-емоційну атмосферу конкретного моменту. Я вдячна всім за отримані позитивні враження та емоції. Я пишаюся своїми учнями і бажаю їм творчої наснаги та успіхів. Дякую всім за участь!
Під час роботи учні показали гарні знання теми, вміння характеризувати художній твір, вести колективне обговорення, висловлювати власні судження.
ВідповістиВидалитиДля розвитку творчої активності учнів, після завершення обговорення, одинадцятикласників чекав мій сюрприз. Їм було запропоновано творче завдання – відтворити сюжет фрески Леонардо да Вінчі «Тайна вечеря». Цікаво було спостерігати за реакцією учнів. Спрацював ефект несподіваності. Здивування та схвильованість змінилися юнацьким запалом. Було помітно, що вони прийняли виклик з ентузіазмом. На підготовку відводилось 10 хвилин. Певний ризик в успішній реалізації завдання завжди є. Але я не сумнівалася в креативності, інтелектуальних і творчих здібностях своїх учнів.
У встановлений час учасники семінару зайшли до актової зали і стали свідками результату колективної творчості. Перед нами «ожив» біблійний сюжет «Тайної вечері» . Це вражало!!! За короткий час учні змогли за допомогою простого реквізиту створити багатофігурну композицію, вжитися в образи і достатньо точно передати психологічно-емоційну атмосферу конкретного моменту.
Я вдячна всім за отримані позитивні враження та емоції. Я пишаюся своїми учнями і бажаю їм творчої наснаги та успіхів. Дякую всім за участь!